Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Z900RS ABS Green/Ebony '18

Kawasaki Z900RS ABS Green/Ebony '18
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Kawasaki Z900RS ABS Green/Ebony 2018. Z900RS este o motocicletă Kawasaki ce combină într-un mod armonios design-ul anilor 70 cu dotările de ultimă generație aducând un omagiu legendarului model Kawasaki Z1. Vizual se remarcă prin rezervorul de combustibil în formă de picătură de apă, inspirat din modelele clasice, roțile cu spițe subției și plate, farul față rotund și schema de culoare verde abanos, toate acestea evocând frumusețea modelelor clasice și oferind un look elegant. Cu specificații moderne și performante precum motorul cu injecție de 948cc ce dezvoltă 110Cp, sistemul pentru controlul tracțiunii Kawasaki Traction Control, suspensia spate Horizontal Back-link cu amortizoare reglabile și sistemul ABS ce asigură o frânare precisă, motocicleta nu se remarcă doar vizual ci și tehnic, aducând o manevrabilitate de top și o eficiență greu de egalat. Toate acestea și multe altele transformă Z900RS-ul într-o motocicletă performantă și stilată ce îmbină plăcut trecutul cu prezentul și oferă rezultate de rulaj excepționale.


Caracteristici și dotări standard:

- motor cu injecție de 948cc 110cp, 4 cilindri în linie, 4 timpi, 16 valve DOHC
- frână spate cu 1 disc de 250mm, etrier cu 1 piston
- suspensie spate de tip Horizontal Back-link, amortizor reglabil pe gaz
- frână față cu 2 discuri semi-flotante de 330mm, etriere cu 4 pistoane
- sistem ABS
- instrumentație de bord cu vitezometru și turometru radial și ecran multi-funcțional LCD
- far rotund pe față, lumini LED, diametru de 170mm
- șa Ergo-Fit cu înălțime redusă la 835mm
- sistem de eșapament modificat pentru experiență auditivă de înaltă calitate
- suspensie față cu furcă inversă, reglabilă
- ambreiaj Assist and Slipper
- indicator rulare ECO
- schemă grafică pe verde mat și negru
- cadru ușor de tip Trellis
- cutie de viteze cu 6 trepte
- sistem pentru controlul tracțiunii Kawasaki Traction Control (KTRC) cu 2 moduri
- pornire electrică
- răcire cu lichid

Motocicletă Kawasaki cu 4 ani garanție

Motocicletă de vânzare și în rate.

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.