Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Z900RS 50TH Anniversary Edition '22

Reducere 8%
Kawasaki Z900RS 50TH Anniversary Edition '22
Kawasaki Z900RS 50TH Anniversary Edition '22
Kawasaki Z900RS 50TH Anniversary Edition '22
PRP Acesta este pretul de lista recomandat de producator. Pretul de vanzare este mai jos.

10.916 €

10.043 €
(+TVA)
PRP Acesta este pretul de lista recomandat de producator. Pretul de vanzare este mai jos.

65.543 RON

60.299 RON
(TVA inclus)
Disponibilitate: In Stoc
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Calculator rate online

de la RON lei/luna( luni ).

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


On Off Road 

Descriere

Motocicleta Kawasaki Z900RS 50th Anniversary Edition 2022 vine cu un design ce integreaza armonios elemente de styling nemuritoare inspirate de legenda Z1 (cum ar fi rezervorul in forma de lacrima emblematic) si o serie de elemente moderne (cum ar fi stopul cu LED oval inovator). Look-ul deosebit, atentia la detalii si finisajele superbe au ca rezultat un aspect de calitate inalta. Jantele cu spite plate sunt concepute sa arate ca jantele clasice. O caracteristica cheie reminescenta a lui Z1 si piesa centrala a designului lui Z900RS este rezervorul de combustibil in forma de lacrima.
Farul frontal rotund ø170 mm cu LED ofera o lumina alba, stralucitoare pentru vizibilitate excelenta pe timp de noapte.
Ecranul multifunctional LCD ofera functionalitate moderna, in timp ce vitezometrul si tahometrul in stil analog adauga un aer retro.

Penru a acomoda orice rider, indiferent de talie, Kawasaki ofera ca accesoriu saua Ergo-Fit care reduce inaltimea seii cu 35mm. Seile stilate in doua tonuri utilizeaza materiale diferite pentru top si laterale pentru a crea un design de inalta calitate. Cusaturile duble imbunatatesc imaginea deosebita.

La fel ca celebrul model Z1, Z900RS se bazeaza pe un motor 948cc cu 4 cilindri in linie - o configuratie care ofera un echilibru grozav intre putere si manevrabilitate. Tuningul se axeaza pe gama de turatii joase. Motocicleta Kawasaki de fata vine echipata cu tehnologia avansata KTRC ce dispune de trei moduri pentru a acoperi o gama diversificata de conditii de riding, fie pentru a asigura performanta sportiva, fie pentru a oferi riderului liniste sufleteasca la negocierea suprafetelor alunecoase cu un plus de incredere. Abreiajul Assist & Slipper este inspirat de curse si previne sariturile rotii spate la trecerea intr-o treapta mai joasa. Puterea de stopare este asigurata de franele pe discuri puternice. Pachetul este completat de ABS standard.

Cadrul Trellis de greutate usoara, cu rigiditate atent calculata si geometria sasiului au fost gandite pentru a facilita o manevrabilitate usoara, naturala. Pastrand caracterul retro sport, pozitia lui Z900RS este mai putin inclinata in fata spre deosebire de cea a modelului Z900.

Motoarele cu 4 cilindri in linie ale brandului japonez sunt renumite pentru evacuarile cu sunet instant recogniscibil. Este pentru prima data cand Kawasaki realizeaza cercetare de sunet pentru a dezvolta nota ideala de esapament a unui model. Nota auditiva profunda va produce incantare mai ales la pilotarea cu viteza joasa.

Caracteristici tehnice:

  • motor 4 cilindri in linie, 948cc, 4 timpi, racire cu lichid, DOHC, 16 valve, pe injectie
  • pornire electrica
  • cutie cu 6 viteze
  • consum combustibil 5.2 l/100 km
  • emisii CO2: 124 g/km
  • suspensie fata 41 mm furca inversata, ajustabila
  • suspensie spate Horizontal Back-link, amortizor pe gaz, ajustabila
  • ABS
  • frana fata 2 discuri semiflotante, 300mm, etrier dublu cu patru pistoane opuse
  • frana spate un disc 250mm, etrier cu un piston
  • cadru Trellis din otel de inalta rezistenta
  • lungime cursa pentru roata fata 120 mm
  • lungime cursa pentru roata spate 140 mm
  • sistem Ergo-Fit
  • garda la sol 130 mm
  • rezervor de capacitate 17 litri
  • inaltime sa 835 mm
  • instrumentar digital TFT color
  • conectivitate smartphone
  • lumini LED
  • KTRC - Kawasaki Traction Control
  • indicator de riding economic
  • schema de culoare: Candy Diamond Brown.

Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.

Disponibil rate/leasing

Garantia poate fi extinsa inca 2 ani pentru 200€ + TVA.

BUYBACK

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.
Test RideContact