Scroll to top
Colinda cu noi -5%

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Kawasaki

Kawasaki KLX450R '19

Promo fara TVA
5588 EUR

TVA inclus
6650 EUR

Neinmatriculabil fara TVA
5882 EUR

TVA inclus
7000 EUR

Oferta in limita stocului disponibil!

Kawasaki KLX450R este o motocicletă enduro 500cc proiectată să ofere ore nenumărate de distracție iubitorilor de adrenalină și de ieșiri în off road. Motorizarea eficientă în 4 timpi de 449cc dezvoltă 56cp cu o lejeritate ridicată, iar suspensiile sunt perfect optimizate pentru a permite pilotarea în siguranță și confort pe cele mai dificile trasee, cu suspensia de pe față conectată la furca telescopică inversă de tip AOS, și cea de pe spate de tip Uni-Trak, reglabilă, iar cadrul ușor din aluminiu oferă un nivel înalt de manevrabilitate. Nu în ultimul rând, modelul are un aspect modern și atractiv, modelat după modelele clasice de enduro, cu o caroserie de ușoară și compactă, fiind astfel o variantă perfectă pentru aventurieri și pentru împătimiții off road-ului pe două roți.

- motor DOHC, 4 timpi, 4 valve, 449 cc
- pornire electrică și cu kickstart
- suspensie spate de tip Uni-Trak, reglabilă
- rezervor de 8l
- înălțime șa 935 mm
- frâne cu discuri ventilate 250mm față/240mm spate
- furcă telescopică inversă de tip AOS (Angle Optimized Suspension) 48mm față
- afisaj digital cu vitezometru, 2 indicatori trip, kilometraj și ceas
- cadru perimeter din aluminiu ușor și rezistent
- lumină spate LED

6 luni garantie, motocicleta de vanzare si in rate.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 1 cilindru, 4 timpi, 4 valve, DOHC
Capacitate : 449 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : 5 trepte
Rezervor : 8 l
Racire : cu lichid
Transmisie : pe lant
Sistem pornire : electric / kick
Suspensie fata : furca telescopica inversa 48mm AOS reglabila
Suspensie spate : Uni-Trak, bascula, amortizor, reglabila
Frana fata : 1 disc semi-flotant 250mm ventilat, etrier cu 2 pistoane
Frana spate : 1 disc 240mm ventilat, etrier cu 1 piston
Anvelopa fata : 80/100-21M/C 51P
Anvelopa spate : 120/90-18M/C 65P
Lungime : 2175 mm
Latime : 820 mm
Inaltime : 1250 mm
Greutate : 126 KG
Inaltime sa : 935 mm
Garda la sol : 315 mm
Inmatriculabil : Nu
An : 2019
Culori : verde
Tip motocicleta : Hard Enduro

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.