Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Can-Am Traxter MAX DPS HD8 '19

Can-Am Traxter MAX DPS HD8 '19
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Cu un ADN Can-Am incontestabil și pregătit pentru a depăși orice obstacol, Can-Am Traxter MAX DPS HD8 se impune pe piața de SSV-uri de lucru prin calitatea motorizării, prin capacitatea extinsă de a transporta atât persoane cât și echipament, dar și prin suita sa cuprinzătoare de dotări. Motorul Rotax Heavy Duty nu dezamăgește oricât de dificilă ar fi sarcina curentă, iar echiparea cu servodirecție DPS și amortizoare twin-tube pe gaz vă garantează că veți avea parte de o cursă confortabilă la bordul unui vehicul puternic dar și manevrabil și deosebit de stabil. Cu o benă încăpătoare de 454Kg, o capacitate de tractare de 1134Kg și loc pentru 6 persoane, scut central și bull bar pe față, precum și un aspect serios și impunător, Traxter MAX DPS HD8 este colegul ideal de lucru, mereu gata pentru a fi de folos.

- motor Rotax Heavy Duty, 799.9cc, 50cp, V-Twin, EFI
- răcire cu lichid
- sistem control inteligent al accelerației
- transmisie Pro-Torq cu Quick Response System (QRS), treaptă Extra-L
- sistem protecție electronică a curelei de transmisie
- sistem asistență coborâre pante
- suspensie față cu braț dublu de tip A, cursă de 254mm, amortizoare twin-tube pe gaz
- suspensie TTA cu bară anti-ruliu externă, cursă de 254mm, amortizoare twin-tube pe gaz
- frâne față cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
- frâne spate cu discuri duble de 220mm, ventilate, etriere cu 2 pistoane
- jante din aluminiu
- afișaj multifuncțional digital cu vitezometru, turometru, contor parcurs, rezervă combustibil, treaptă de viteză, indicator cuplare centură, ceas
- priză de tip brichetă în consolă
- benă de 454Kg
- capacitate maximă de stocare de 42.1L
- capacitate de tractare de 1134Kg
- rezervor cu o capacitate de 40L
- capacitate de transport de 6 persoane
- 4 proiectoare de 35W
- banchete Versa-Pro
- bull bar frontal din oțel
- scut protecție central
- volan cu poziție reglabilă

4 ani garantie, SXS de vanzare si in rate.

Istoria Can-am Bombardier

Despre Bombardier

Totul a inceput in momentul in care  ne-am confruntat cu un adversar de temut: zapada. Astfel am inventat un nou sport: snowmobilul. Apoi ne-am indreptat atentia catre alte provocari. Inovatia nu este doar o pasiune pentru noi, este o traditie.

In 1937, Joseph-Armand "Bombardier" patenteaza primul vehicul capabil sa se deplaseze in conditii de zapada, denumit mai tarziu B7 snowmobile.

Inca din anul 1942, atunci cand J.A. Bombardier a fondat compania, numele nostru a fost sinonim cu creativitatea si calitatea. Spiritul  sau ne-a transmis legamantul de a fi mereu in cautarea unor noi frontiere si de a incerca in permanenta sa ne extindem. Astazi, in America, Europa si Asia-Pacific, aproape 5500 de oameni tin spiritul Bombardier in viata, in toate vehiculele recreationale si in absolut toate produsele create.

In BRP, adica Bombardier Recreational Products, inovatia si pasiunea sunt centrul, in jurul caruia se afla creatiile si serviciile noastre. Indiferent daca vorbim de skijet-urile Sea-Doo, snowmobilele Lynx si Ski-Doo, motoarele si kart-urile Rotax, ATV-urile Can-Am, roadster-ele Spyder si motoarele outboard Evinrude, aceste capodopere traiesc prin tehnologia moderna si designul de exceptie, toate inspirate de un singur gand, acela de a putea oferi clientilor nostri cele mai bune experiente.

Ca o dovada a permanentei cautari de noi provocari, in anul 2007 se lanseaza "Spyder", un vehicul dotat cu doua roti in fata si una singura in spate, o noutate absoluta. Pentru asta au colaborat cu Bosch si au realizat unicul VSS, un sistem care asigura o excelenta stabilitate si tractiune.

In anul 2009 peste 1300 de dealeri din America, Canada, Europa,  Rusia si Slovenia au luat parte la a 50 aniversare a Ski-Doosnowmobiles in Tampa, Florida. In perioada 28 februarie – 5 martie ei au fost martorii lansarii noii game de snowmobile.